miércoles, 21 de marzo de 2018

PLEa eta IRAKASLEAREN FUNTZIOA



Ikasteko ingurune pertsonala izendatzeko erabiltzen den akronimoa da eta ingeleseko Personal Learning Enviroment-etik dator.

PLEa hiru osagaik osatzen dute: erremintak, informazio-iturriak eta harremantzeko sare edota konexioak.

  • Erremintak: Informazioa bilatu, kudeatu eta partekatzeko tresnak dira. 

  • Informazio iturriak: informazioa eskuratzen ditugun gunean dira, hala nola, liburuak, webguneak eta blogak. 

  • Personal Learning Network: Beste pertsona batzuekin harremantzeko, konexioak ezartzeko eta informazioa elkartrukatzeko da. Hauen adibideak, sare sozialak edota blogak dira. 
Imagen relacionada


PLEaren hiru osagaiak kontuan izanda, argi dago pertsona bakoitzak bere PLEa izango duela, hau da, ez dira bi berdin egongo bakoitzak bere informazio iturri, erreminta eta harremantzeko sareak izango dituelako. Hori kontuan izanik, irakasleek honen aurrean duten jarrera funtsezkoa da. 

Alde batetik, esan beharra dago, irakasleak bere ikasleei haien PLEa sortzen, osatzen eta hornitzen lagundu behar diela. Horretarako, baliabide edota tresna desberdinak eskaintzea egokiena izango litzateke, aukera horien artean ikasleak hoberen egokitzen zaiona hautatu dezan. 

Bestetik, aipatu beharra dago, irakasleak baliabide horiek eskaini baino ez dituela egin behar, hots, ikasleari ezin zaizkio elementuak inposatu behar. Ikasleak bere PLEa behar bezala osatzeko, berarentzako egokienak direnak aukeratu ditu. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario